طراحي نرم افزار بازاريابي در مديريت خراسان رضوي

طراحي نرم افزار بازاريابي در مديريت خراسان رضوي

سيد امين برادران حسيني طراح نرم افزار بازاريابي از وي‍ژگي هاي خاص اين نرم افزار مي گويد

در راستاي تحقق اهداف بانك و اجراي آيين نامه بازارياب برتر و شناسايي همكاران كارآمد و زبده در امر بازاريابي،  در مديريت شعب خراسان رضوي برنامه نرم افزاري و جامع جهت ثبت مذاكرات بازاريابي توسط يكي از كارشناسان دايره سيستم هاي مديريت و با مشاوره و راهنمايي كارشناس بازاريابي مديريت تهيه شد.

به گزارش روابط عمومي مديريت خراسان رضوي ، سيد امين برادران حسيني طراح اين نرم افزار در خصوص ويژگي هاي خاص آن گفت :  در راستای ارزیابی عملکرد بازاریابی شعب در مدیریت شعب استان خراسان رضوی، نرم افزار مذاکرات بازاریابی مبتنی بر وب طراحی و پیاده سازی شده است تا بتوان ضمن جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی در این فرآیند، شاهد امتیازاتی صحیح تر و نزدیک به واقعیت و منطبق بر آیین نامه اعلامی اداره کل سازمان و روش ها جهت شناسایی و معرفی همکاران موفق و برتر در زمینه جذب منابع باشیم. با استفاده از این نرم افزار هر یک از همکاران می توانند با ثبت اطلاعات بازاریابی موفق خود در نرم افزار مذکور، ضمن ثبت و نگهداری سوابق بصورت متمرکز، از وضعیت عملکرد خود نسبت به دیگر همکاران مطلع گردند.

از قابلیت های اين نرم افزار می توان به ثبت و نگهداری اطلاعات بازاریابی موفق توسط همکاران و نمایش امتیازهای کسب شده، مشاهده و تایید اطلاعات ثبتی در کارتابل ریاست شعبه و تهیه گزارش ها از سامانه در سه سطح شعبه/حوزه/مدیریت اشاره كرد.

امير بدخشان كارشناس بازاريابي مديريت خراسان رضوي در خصوص اهداف طراحي نرم افزار بازارياب برتر گفت: با توجه به اهميت رونق هرچه بيشتر بازاريابي و قدرداني از همكاران فعال، خلاق و پويا در امر بازاريابي ، و براساس دستورالعمل اداره كل سازمان و روش ها، كه جا دارد از حسن توجه اين عزيزان به امر بازاريابي بسيار تقدير و تشكر نمايم، اين مديريت بر آن شد كه به كمك نيروهاي متخصص خود نرم افزاري را طراحي كند تا همكاران شعب بتوانند نسبت به ثبت مذاكرات موفق خود كه منجر به افتتاح حساب مي شود اقدام كنند.

در همين راستا و براساس دستورالعمل  19 شهريور 96 اداره كل سازمان و روش ها، نرم افزار بازارياب برتر  توسط مهندس برادران همكار دايره سيستم هاي اين مديريت طراحي گرديد. هدف اوليه اين نرم افزار شناسائي نيروهاي فعال و پرتلاش مي باشد و همچنين در راستاي شفاف سازي و جلوگيري از اعمال سليقه در شناسائي نيروهاي توانمند، با كمك اين نرم افزار مي توان ميزان توانائي و فعاليت تك تك همكاران شعب را رصدكرد.

مطابق اين دستورالعمل در بازه زماني 6 ماهه،  براساس سهميه استان نيروهاي فعال به كمك اين برنامه قابل شناسايي مي باشد و از طرفي در جهت ترويج و آموزش برنامه هاي بازاريابي در صفحه اول اين سيستم نكات كاربردي و علمي مرتبط با بازاريابي نمايش داده مي شود.

همچنين امكان معرفي همكار شاخص در امر بازاريابي به صورت هفتگي با درج عكس  در اين برنامه تعبيه شده است كه خود مي تواند عامل بسيار مهمي در افزايش انگيزه در بين همكاران استان باشد.

بدخشان در خصوص ساير اقدامات مديريت خراسان رضوي در راستاي ارتقاي بازاريابي در استان گفت : از ابتداي شكل گيري بازاريابي در اين استان، اينجانب به عنوان كوچك ترين فرد تاثيرگذار در استان در بخش بازاريابي سعي و تلاشم بر اين بوده است كه همواره آموزش در اولويت كاري ام باشد و هميشه بتوانم در كنار استفاده از تجربيات همكاران، بازاريابي علمي را مورد بهره برداري قرار دهم. به عنوان مثال چندين سال است كه در اين مديريت اطلاعيه هايي با نام «بازاريابي به روايت ديگر» منتشر مي گردد كه معمولاً شامل اعلام اسم همكار بازارياب برتر و ذكر تجربه هاي شعب موفق و خلاصه مقالات مهم و كاربردي بازاريابي مي باشد كه به صورت سريالي هر هفته از طريق اتوماسيون به همكاران اطلاع رساني مي شود.

جا دارد از پيگيري هاي  روساي ادارات  كل بازاريابي و اداره كل سازمان و روش ها و كارشناسان زبده اين ادارات تقدير و تشكر كنم ، اميد است در آينده نزديك برنامه جامع و كاربردي در مورد بازاريابي شعب طراحي گردد تا حتي مذاكرات ناموفق قابل پيگيري نيز به راحتي قابل بررسي و شناسائي قرار گيرد.

 

آخرین بروزرسانی 1397/5/18