تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب خراسان رضوی :

کسب رضایت مردم مهم ترین هدف کارکنان است

برگزاری جلسه ای با حضور مسوولان مدیریت و روسای شعب تحت پوشش حوزه جنوب استان

جلب رضایت خداوند و کسب رضایتمندی مردم مهمترین هدف خدمتی هر یک از کارکنان در بانک مسکن است .

 به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ، مدیر شعب استان با بیان این مطلب در نشستی با حضور رییس حوزه حراست استان، رییس و معاون حوزه جنوب استان، رؤسای دوایر حقوقی و وصول مطالبات و تجهیز و پشتیبانی،‌ کارشناسان بازاریابی ، فنی و مهندسی و رؤسای شعب تحت پوشش حوزه در محل حوزه برگزار شد افزود: باید همواره دیدگاه مثبت به کار داشته و خوش بین باشیم .

وی اظهار داشت : شایسته سالاری و عدالت محوری دو امر مهمی است که در انتصابات کارکنان در رده های مختلف شغلی قطعاً مدنظر خواهم داشت.

 

مدیر شعب استان دو گلوگاه مهم در بانک را اعتبارات و حساب های جاری عنوان و تصریح کرد: کارکنان باید این دو گلوگاه را مدنظر داشته باشند چرا که بسیاری  از تخلفات در بانک از این دو حوزه نشات می گیرد.

خطیب زاده شعار مدیریت شعب خراسان رضوی را توکل، تدبر، تحول اعلام و اظهار داشت: با توکل به خداوند متعال و فکر و اندیشه در راستای ارتقای عملکرد بانک قطعاً می توانیم به تحولی عظیم دست پیدا کرده و تغییر ایجاد کنیم.

در ادامه این نشست حمیدرضا همت آبادی رییس حوزه جنوب استان با ارایه گزارشی از عملکرد شعب تحت پوشش حوزه اظهار داشت: شعب تحت پوشش حوزه نسبت به ابتدای سال 18% رشد داشته و با تلاش و مشارکت کارکنان در حوزه، توانستیم 160% اهداف را نسبت به ابتدای سال محقق کنیم.

وی با تاکید بر بازاریابی مستمر اظهار داشت: به منظور بررسی عملکرد شعب، به صورت روزانه آمار را در شعب اخذ و بررسی می کنیم و در حال حاضر شعب باید نگاه ویژه ای به حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز داشته باشند و تجربیات موفق خود را نیز در زمینه های بازاریابی به سایر شعب انتقال دهند.

 در ادامه رییس حوزه جنوب استان با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی با کیفیت و مؤثر اظهار داشت: دوره های آموزشی حساب سپرده ممتاز که در محل حوزه و برای رؤسای شعب تحت پوشش حوزه برگزار شد، منجر به رشد بالای این حساب در شعب تحت پوشش شد.

 

آخرین بروزرسانی 1396/9/16