تازه های اخبار تازه های اخبار

طراحی نرم افزار بازاریابی در مدیریت خراسان رضوی

سید امین برادران حسینی طراح نرم افزار بازاریابی از وی‍ژگی های خاص این نرم افزار می گوید

در راستای تحقق اهداف بانک و اجرای آیین نامه بازاریاب برتر و شناسایی همکاران کارآمد و زبده در امر بازاریابی،  در مدیریت شعب خراسان رضوی برنامه نرم افزاری و جامع جهت ثبت مذاکرات بازاریابی توسط یکی از کارشناسان دایره سیستم های مدیریت و با مشاوره و راهنمایی کارشناس بازاریابی مدیریت تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ، سید امین برادران حسینی طراح این نرم افزار در خصوص ویژگی های خاص آن گفت :  در راستای ارزیابی عملکرد بازاریابی شعب در مدیریت شعب استان خراسان رضوی، نرم افزار مذاکرات بازاریابی مبتنی بر وب طراحی و پیاده سازی شده است تا بتوان ضمن جلوگیری از اعمال سلیقه شخصی در این فرآیند، شاهد امتیازاتی صحیح تر و نزدیک به واقعیت و منطبق بر آیین نامه اعلامی اداره کل سازمان و روش ها جهت شناسایی و معرفی همکاران موفق و برتر در زمینه جذب منابع باشیم. با استفاده از این نرم افزار هر یک از همکاران می توانند با ثبت اطلاعات بازاریابی موفق خود در نرم افزار مذکور، ضمن ثبت و نگهداری سوابق بصورت متمرکز، از وضعیت عملکرد خود نسبت به دیگر همکاران مطلع گردند.

از قابلیت های این نرم افزار می توان به ثبت و نگهداری اطلاعات بازاریابی موفق توسط همکاران و نمایش امتیازهای کسب شده، مشاهده و تایید اطلاعات ثبتی در کارتابل ریاست شعبه و تهیه گزارش ها از سامانه در سه سطح شعبه/حوزه/مدیریت اشاره کرد.

امیر بدخشان کارشناس بازاریابی مدیریت خراسان رضوی در خصوص اهداف طراحی نرم افزار بازاریاب برتر گفت: با توجه به اهمیت رونق هرچه بیشتر بازاریابی و قدردانی از همکاران فعال، خلاق و پویا در امر بازاریابی ، و براساس دستورالعمل اداره کل سازمان و روش ها، که جا دارد از حسن توجه این عزیزان به امر بازاریابی بسیار تقدیر و تشکر نمایم، این مدیریت بر آن شد که به کمک نیروهای متخصص خود نرم افزاری را طراحی کند تا همکاران شعب بتوانند نسبت به ثبت مذاکرات موفق خود که منجر به افتتاح حساب می شود اقدام کنند.

در همین راستا و براساس دستورالعمل  19 شهریور 96 اداره کل سازمان و روش ها، نرم افزار بازاریاب برتر  توسط مهندس برادران همکار دایره سیستم های این مدیریت طراحی گردید. هدف اولیه این نرم افزار شناسایی نیروهای فعال و پرتلاش می باشد و همچنین در راستای شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه در شناسایی نیروهای توانمند، با کمک این نرم افزار می توان میزان توانایی و فعالیت تک تک همکاران شعب را رصدکرد.

مطابق این دستورالعمل در بازه زمانی 6 ماهه،  براساس سهمیه استان نیروهای فعال به کمک این برنامه قابل شناسایی می باشد و از طرفی در جهت ترویج و آموزش برنامه های بازاریابی در صفحه اول این سیستم نکات کاربردی و علمی مرتبط با بازاریابی نمایش داده می شود.

همچنین امکان معرفی همکار شاخص در امر بازاریابی به صورت هفتگی با درج عکس  در این برنامه تعبیه شده است که خود می تواند عامل بسیار مهمی در افزایش انگیزه در بین همکاران استان باشد.

بدخشان در خصوص سایر اقدامات مدیریت خراسان رضوی در راستای ارتقای بازاریابی در استان گفت : از ابتدای شکل گیری بازاریابی در این استان، اینجانب به عنوان کوچک ترین فرد تاثیرگذار در استان در بخش بازاریابی سعی و تلاشم بر این بوده است که همواره آموزش در اولویت کاری ام باشد و همیشه بتوانم در کنار استفاده از تجربیات همکاران، بازاریابی علمی را مورد بهره برداری قرار دهم. به عنوان مثال چندین سال است که در این مدیریت اطلاعیه هایی با نام «بازاریابی به روایت دیگر» منتشر می گردد که معمولاً شامل اعلام اسم همکار بازاریاب برتر و ذکر تجربه های شعب موفق و خلاصه مقالات مهم و کاربردی بازاریابی می باشد که به صورت سریالی هر هفته از طریق اتوماسیون به همکاران اطلاع رسانی می شود.

جا دارد از پیگیری های  روسای ادارات  کل بازاریابی و اداره کل سازمان و روش ها و کارشناسان زبده این ادارات تقدیر و تشکر کنم ، امید است در آینده نزدیک برنامه جامع و کاربردی در مورد بازاریابی شعب طراحی گردد تا حتی مذاکرات ناموفق قابل پیگیری نیز به راحتی قابل بررسی و شناسایی قرار گیرد.

 

آخرین بروزرسانی 1397/5/18