تازه های اخبار تازه های اخبار

معاون خراسان رضوی :

رمز موفقیت ، ارایه خدمات مطلوب است

در شرایط رقابتی فعلی تنها رمز موفقیت بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ارایه خدمات مطلوب و وفادارسازی مشتریان است.

به گزارش روابط عمومی خراسان رضوی، در دهمین نشست کمیته بازاریابی این مدیریت که با موضوع بازاریابی اعتباری  و با حضور روسای دوایر مدیریت و روسای شعب منتخب برگزار شد محمدپورقربانی معاون اجرایی استان این مطلب را عنوان کرد .

معاون اجرایی استان ادامه داد: : با توجه با افزایش دوبرابری تسهیلات پرداختی از محل اوراق، تلاش مضاعف کارکنان ضمن رعایت بهداشت اعتباری مورد انتظار است .

وی با تاکید بر بازاریابی مشتریان به منظور صدور ضمانتنامه، تلاش بیشترکارکنان و استفاده از فرصت باقی مانده تا پایان سال در  راستای تحقق هدف را خواستار شد.

در ادامه این نشست بیژن صادقی رییس شعبه مرکزی مشهد با بیان موفقیت این شعبه در صدور ضمانتنامه گفت: شعبه مرکزی مشهد با تلاش گروهی کارکنان موفق به صدور بیش از 177 میلیارد ریال ضمانتنامه و تحقق بیش از 300 درصدی هدف این بخش شده است.

در بخش دیگری از این  نشست زهره کدخدامزرجی رییس دایره امور اعتباری به تشریح تغییرات جدید در سیاستهای اعتباری پرداخت.

همچنین در این نشست پیشنهاداتی از قبیل تهیه فایل اطلاعاتی مشتریان اعتباری خاص، طراحی بسته اعتباری ویژه مشتریان خاص، بازاریابی کارمندان سایر بانکها به منظور پرداخت تسهیلات خرید از محل اوراق و تداوم پویش چگونه خانه دار شویم مطرح شد.

آخرین بروزرسانی 1398/12/1