نمایش اخبار نمایش اخبار

مدیرعامل بانک :

مدیریت هرمزگان، استعداد ایجاد شعب توسعه ای را دارد.

مدیرعامل بانک ، اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران امور در سفر دو روزه به استان هرمزگان درگردهمایی روسای شعب استان حضور یافت و از 20شعبه و ستاد مدیریت بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت هرمزگان ، دکتر بت شکن مدیر عامل بانک در گردهمایی روسای شعب این استان طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان هرمزگان ،از عملکرد خوب و درخشان مدیریت منطقه قدردانی کرد و بیان داشت: مدیریت هرمزگان نمونه و ایده آل در شاخص های بانکی است و تمامی اعضای هیات مدیره از عملکرد خوب این مدیریت سپاس گزاری کرده و این مدیریت را باتوجه به تکرار عملکرد مناسب در شش ماهه دوم سال ازحیث عملکرد و رکورد، جزو مدیریت های برتر اعلام کردند.
دکتر بت شکن در ادامه با اشاره به این موضوع افزود : عملکردها و کارکردها نشان می دهد که کارکنان شعب این استان، نیروهای خوش فکر وجوان و پرانرژی هستند و استان هرمزگان می تواند یکی از مراکز و یکی از آن پنجاه شعبه بزرگ "vip"بانک مسکن درکشور را داشته باشد و یکی از مدیریت هایی است که استعداد ایجاد شعب توسعه ای –سرمایه ای را دارد .
مدیر عامل با بیان این که بانک مسکن از لحاظ مانده اعتبارات، بزرگترین بانک کشور است تصریح کرد: اگر بخواهیم جایگاه بانک مسکن همچنان ارتقا پیداکند وحفظ شود، باید با همت بالا وجمع آوری صحیح و جدی اقساط مسکن مهر و تزریق آن به چرخه نقدینگی بانک ، دوباره توان پرداخت تسهیلات را به دست آوریم .
وی افزود: ماباید باهم هم پیمان شویم تا کارهای جدیدی را برای دولت تدبیر و امید انجام دهیم.
دکتر بت شکن گفت: ما باید کارکرد توسعه ای خود را تقویت کرده وخود را برای فعالیت های بزرگ عمرانی توسعه ای کشور آماده کنیم و به بیان مقام معظم رهبری یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی و توسعه ای کشور باید در هرمزگان انجام شود و باید این استان خود را برای سرمایه گذاری درخصوص زمینه سازی ، احیا و شهرک سازی به عنوان بزرگترین بانک توسعه وزیرساخت کشور آماده کند.
وی ادامه داد: شعب مدیریت هرمزگان می توانند متفاوت عمل نماید و دارای ظرفیت بسیار دقیق در متمرکز نمودن منابع تمامی انبوه سازان و پیمانکاران باشند و این امر بزودی و پس از تصویب ساختار آن در هیات مدیره آغاز خواهد شد.
مدیرعامل با اشاره به وجود 4 مدل در بانک اظهار داشت : اولین مدل، جذب منابع خرد ، پراکنده و ارزان قیمت است که تاکید اصلی و جدی بر روی آن می باشد و دومین مدل تخصیص منابع و ارایه خدمات به مشتریان هدف در بخش صنعت مسکن و ساختمان است.
وی سومین مدل را بازاریابی عنوان کرد و در این خصوص گفت: ما نباید به دنبال مشتری باشیم که مارا انتخاب کند بلکه باید خودمان مشتری را انتخاب کنیم و به دنبال مشتریان وفاداری که تمامی منابع خود را در بانک مسکن متمرکز کنند باشیم .
دکتر بت شکن چهارمین مدل را، مدل اقتصادی معرفی و بیان داشت : در این مدل باید نسبت به قیمت تمام شده پول حساس باشیم که خوشبختانه قیمت تمام شده پول و تعادل بین منابع و مصارف در مدیریت هرمزگان مناسب است و این جای تبریک دارد.
دکتر بت شکن گفت: لازم است اعتبار سنجی به نحو صحیح صورت پذیرد و خدمات کارمزد محوری به نحو مناسب انجام گردد وباتوجه به ظرفیت استان در بخش ضمانت نامه تلاش بیشتری گردد.
وی همچنین از جمله دلایل پایین بودن "NPL" این استان و نمونه بودن در عملکرد را وارد شدن این مدیریت در بخش مسکن دانست و گفت: باید در ارایه خدمات به شرکت های فعال اعتباری که منابع صفر درصدی آنها را بتوانیم متمرکز نماییم بیشتر تلاش کنیم.
دکتر بت شکن اظهار امیدواری کرد با پیاده سازی این مدل ها قطعا این مدیریت به رتبه و جایگاه اول در کشور دست یابد.
شایان ذکر است ، درآخرین بخش این گردهمایی از 9 همکار فرزند شهید( مرتضی لقمانی ، ابوذر کهوری زیارتی ، مهدی حوت گنج آبادی ، غلامرضا نیک خیز ، شیث شنبدی، سمیه احمدی ، اصغر وامگیر، مصطفی شبانی ) بااهدا لوح و هدایایی توسط دکتر بت شکن و اعضای هیات مدیره تقدیر شد. 
در ادامه این گردهمایی علی کمالی، مدیرشعب هرمزگان ضمن حضور مدیرعامل و هیات همراه در استان هرمزگان را باعث ایجاد دلگرمی روسای شعب و کارکنان این مدیریت بیان کرد.
کمالی در خصوص عملکرد این مدیریت اظهار داشت: کل مبلغ جذب شده بانک های استان 7100 میلیارد ریال می باشد که سهم بانک مسکن 1534 معادل 22درصد می باشد که از لحاظ مبلغ رتبه اول و از لحاظ درصد در رتبه دوم قرار داریم و این امر حاصل تلاش کارکنان استان در جذب منابع می باشد.
وی افزود: عملکرد سال جاری با 34درصد رشد منابع 1600میلیارد ریال می باشد که موفق شده ایم 108درصد اهداف را محقق سازیم و رشد شعب به صورت متوازن می باشد.
مدیر شعب استان ترکیب منابع مدیریت را 1135میلیارد ریال یعنی 18 درصد منابع صفر درصدی پایدار اعلام کرد و گفت : در بین مدیریت های هم درجه بیشترین منابع را داریم و در بین کل مدیریت ها از لحاظ مانده منابع رتبه پنجم را داریم .
در ادامه کمالی به تشریح وضعیت مطالبات معوق پرداخت وگفت: مانده مطالبات معوق 2/1درصداست ورتبه اول را دربین مدیریتهای هم درجه و رتبه سوم رادربین مدیریتهای کشور داریم .
کمالی در ادامه سخنان خود وضعیت مدیریت را در تقسیط واحدهای طرح مهر بیان کرد و افزود: 50 درصد پروژه های ساخته شده تقسیط شده و از 17635واحد که به صورت هدف تا پایان سالجاری مشخص گردیده تعداد 14875 واحد تقسیط شده است.
وی همچنین گزارشی از آمار ضمانت های صادر شده و کسب رتبه نخست در بین مدیریت های هم درجه در این زمینه ارایه کرد.
مدیر شعب هرمزگان در پایان سخنان خود اهم اقدامات انجام شده در دستیابی به این اهداف و نتایج را توسعه ، تجهیز و بهسازی فضای شعب در کمترین زمان و به حداقل رساندن هزینه ها ، سازماندهی مجدد در بخش منابع انسانی، مشارکت و همراهی کارکنان، تشکیل تیم ویژه وصول مطالبات و راه اندازی سامانه بازاریابی در خصوص ثبت مبالغ جذب روزانه توسط کارکنان بیان کرد.
در ادامه پنج تن از روسای شعب مرکزی ،بلوارامام ، بلوار جمهوری ، پارسیان و بستک به نمایندگی از روسای شعب استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در بخش های جذب منابع ، اعتبارات و وصول مطالبات پرداختند.
همچنین محمد نقابدوست، رییس اداره کل بازرسی به بیان نکات نظارتی در جهت رسیدن به اهداف در سایه قانون و مقررات و حفظ سلامت پرداخت .
درک و احساس حضور رییس شعبه و نظارت او در شعبه توسط کارکنان، کنترل روابط کارکنان با مشتریان توسط رییس شعبه ، جدی گرفتن نکات نظارتی ، پیگیری جدی کسری سند در دسته بندی اسناد ،کنترل اصالت چک های مشتریان درخصوص عدم جعلی بودن آن والزام داشتن دستور پرداخت قبل از پرداخت وجه چک و نگهداری صحیح کارت های صادرشده مشتریان و تسریع در ارسال آن از جملات مطالب بیان شده توسط رییس اداره کل بازرسی می باشد.
بازدید از شعب استان و گفتگوی نزدیک با کارکنان
دکتر بت شکن در دومین روز سفر خود با همراهی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در پنج گروه اعزامی از شعب مناطق شرق وغرب و شمال و دو گروه در مرکز استان بازدید کرد.
بر اساس این گزارش ، در بخشی از این بازدید که توسط مدیرعامل بانک و باهمراهی آقاملایی مدیر امور شعب ، مهدوی مدیر امور حراست ، نقابدوست رییس اداره کل بازرسی و رضاییان رییس اداره کل حوزه مدیریت از شعب بلوار امام ، گلشهر ، نخل ، غدیر ، رسالت ، مرکزی و دوایر مدیریت صورت گرفت، دکتر بت شکن ضمن دیدار نزدیک با کارکنان و مشتریان در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرارگرفت .
هیات دیگری متشکل از رحمتیان مشاور مدیر عامل در امور سرمایه انسانی ، نداف مدیر امور مالی و نیک بنیاد سرپرست مدیریت امور حقوقی از شعب پاسداران ، آزادگان ، کمربندی ، سیدجمال ، شهید نظری و بلوار جمهوری بندرعباس بازدید کردند. 
لازم به ذکر است، سه هیات دیگر به صورت همزمان متشکل از رحیمی انارکی عضو هیات مدیره ، عزیزی عضو هیات مدیره، بلگوری عضو هیات مدیره، ایزدی سرپرست اداره کل روابط عمومی و رییس اداره کل رفاه کارکنان ، جوادیان رییس اداره کل امور مدیریت های شعب استانها، ، قاسمی مدیر امور اعتبارات و سرمایه گذاری ، و مرادی سرپرست مدیریت امور طرح وبرنامه از شعب غرب ، شرق وشمال استان در شهرستانها بازدید کردند.
دکتر بت شکن:
مدیریت هرمزگان یک مدل در بین مدیریت های شعب استان هاست
همچنین در ادامه این سفر در نشستی دیگر که با حضور مدیرعامل ، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک و مسوولان مدیریت هرمزگان برگزار شد ، دکتر بت شکن مدیریت هرمزگان را به عنوان یک مدل در بین مدیریت های شعب استان ها معرفی کرد .
گفتنی است ، کسب رتبه اول در بین مدیریت های هم درجه در ارزیابی عملکرد سال 1393، و اهداف تعیین شده درسال 94 شامل ارتقا وکسب رتبه چهارم در بین بانکهای استان هرمزگان از لحاظ جذب منابع درسال 94، رسیدن مانده منابع 4 شعبه استان به بالای 1000میلیارد ریال ( شعب بلوار امام ، گلشهر ، نخل و خلیج فارس بندرعباس ) و تبدیل شعبه مرکزی بندرعباس به شعبه توسعه ای - سرمایه ای از جمله اهداف عملیاتی تعیین شده توسط مدیر عامل درخصوص عملکرد مدیریت هرمزگان می باشد.
آخرین بروزرسانی 1394/7/26