
همایش تقدیرازعملکرد کارکنان برتر طرح 80 مدیریت هرمزگان
تقدیرازکارکنان برترطرح 80
محمدرضا بوستان افروز دراین مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از عملکرد مطلوب کارکنان در طرح 80 این مدیریت ، این موفقیت را به آنها تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که این تلاشها ، همراهی ها و همدلی ها ادامه و انسجام یابد .
بوستان افروز گفت : این طرح به منظورتقویت انگیزه ، شور و اشتیاق ، روحیه همدلی و حس تعلق و وفاداری و دلبستگی سازمانی در طی دو ماه بهمن و اسفند 97 اجرا شد که بسیار موفقیت آمیز بود.
وی از جمله اهداف اجرای این طرح را که بمناسبت هشتادمین سالروز تاسیس بانک مسکن انتخاب واجرا گردید ، را ایجاد رقابت سالم بین کارکنان و استفاده از حداکثر توانایی و تجارب اثر گزار آنان و تسریع در دستیابی به اهداف بیان داشت و ملاک ارزیابی را بررسی عملکرد جذب منابع از طریق ثبت کارکنان در سامانه بازاریابی این مدیریت و عملکرد وصول مطالبات شعب و عملکرد بانکداری الکترونیک بیان داشت .
مدیر شعب استان همچنین با تشکر از زحمات کلیه کارکنان صف وستاد در سال 97، اظهار داشت : علی رغم مشکلات اقتصادی توانستیم با تلاش و همدلی و همراهی منابع مدیریت را به مرز 16 هزار میلیارد ریال و همچنین رتبه مدیریت را از 30 به رتبه 18 در پایان سال 97 ارتقا دهیم که این کارنامه درخشان حاصل فعالیت وتلاش بی وقفه همه پرسنل صف و ستاد است که امیدوارم در سالجاری هم این روند ادامه یابد.
بوستان افروز مهمترین عامل موفقیت شعب در تحقق اهداف را اعتقاد عملی به اصول بازاریابی ، حرکت و تلاش جمعی و هدفمند در مسیر مشتری مداری بیان داشت و پیگیری به منظور شناسایی مشتریان ، بررسی خواسته ها ونیازهای آنها ، انجام مذاکرات سنجیده و منطقی بامشتریان براساس شناخت حقیقی از توانمندیهای بانک مسکن ، برخورد خوب وشایسته با مشتریان و ارباب رجوع و یکدیگر را گامهای مهمی در دستیابی به اهداف ابلاغی و عملکرد مطلوب بیان داشت .
وی حرکت با اعتماد به نفس ، انگیزه ، مطالعه وکار با کیفیت را کلید دستیابی شعب به اهداف سپرده داری بازگو کرد و از جمله اجرای این طرحهای عملیاتی را فرصتی مناسب جهت شکوفا شدن استعدادها و تواناییهای کارکنان پویا و با انگیزه عنوان داشت که باید به منظور" فرهنگ سازی عملکرد برتر" شناسایی و مورد تشویق قرار بگیرند.
وی همچنین درادامه سخنان خود ،برگزاری این نوع همایش ها را باعث ایجاد همدلی و همبستگی سازمانی بیان داشت وگفت : این نشست ها و مراسمها می تواند ما را در رسیدن به اهداف کلی سازمان و تحقق اهداف یاری نماید و قدرت هر سازمان در اتحاد درونی آن مجموعه نمایان می شود و شما نشان دادید که این توانایی را دارید .
بوستان افروز همچنین بر نقش آفرینی کارکنان و استفاده از حداکثر ظرفیت و توان آنان در جهت وصول مطالبات تاکید کرد و گفت : کلیه شعب و کارکنان باید با استفاده از تمامی قابلیت ها ی خود نسبت به کاهش مطالبات معوق همت مضاعف داشته و وصول مطالبات را به صورت یک فرهنگ در بین پرسنل تبدیل گردد وانشالله در سال جدید نیز بتوانیم با تلاش و همت دسته جمعی برگ دیگری از موفقیت این مدیریت را ورق بزنیم .
ضیای الدین شاکر معاون اجرایی این مدیریت هم درا دامه این مراسم، با اشاره به اهداف تعیین شده سال 98 شعب اضافه نمود : این انتظار را از شعب داریم که با برنامه ریزی و پیگیری به اهداف دست یابند.
شاکر افزود: مطالبات را جدی بگیرید و مرتبا پیگیر مطالبات باشید ومشارکتها رو تعیین تکلیف کنید و از تمدید کردن بی دلیل و مکرر آنها به دلیل کاهش نرخ موثر جدا خود داری کنید .
وی با تاکید بر دادن اطلاعات کافی و لازم به مشتریان اظهار داشت : در خصوص تخفیف ها ی تسویه قبل از سررسید ، مشتریان را آگاه سازید وقبل از سررسید شدن مشارکتها، از مشتری دعوت بعمل آورده وراهنماییهای لازم را به جا آورید.
شاکر تعریف مشتری خوب را در تسویه به موقع مشارکت و پرداخت مطالبات در سررسید بیان داشت و گفت : قبل از پرداخت تسهیلات حتما توان مالی مشتری سنجیده شود واعتبار سنجی درست و دقیق انجام شود.
وی همچنین برجذب منابع ارزان قیمت تاکید کرد و از کارکنان خواست تا از همین ابتدای سال با برنامه ریزی درست، جهت جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک قدم برداشته داشته تا هرچه سریعتراهداف تعیین شده مدیریت تحقق یابد.
د رادامه این همایش پنلی با حضور محمد شریف میری رییس دایره سیستمها ،حمیدرضا معافی رییس دایره وصول مطالبات و موسی قاسمی معاون دایره ارتباطات و بازاریابی تشکیل شد که در این پنل، ملاک های ارزیابی و انتخاب برترینهای طرح 80 مورد بحث وبررسی قرارگرفت و نسبت به تشریح ملاکهای مورد ارزیابی این طرح و چگونگی سنجش کارکنان در این طرح پرداخته شد و همچنین در این پنل طرح جدید مدیریت به نام " طرح رحمت " که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان نام گذاری و ازابتدای اردیبهشت 98 آغاز و تا پایان خرداد ادامه دارد معرفی و تشریح شد.
درپایان این مراسم از80 نفر از کارکنان برترشعب در 3 سه بخش جذب منابع ، وصول مطالبات و بانکداری الکترونیک با اهدا لوح تقدیر، تشویق کتبی و کارت هدیه قدردانی شد .