تازه های اخبار تازه های اخبار

در جلسه ارزیابی عملکرد 3ماهه اول سال جاری عنوان شد

حساب ممتاز بهترین فرصت برای جذب منابع جدید و پاسخ به اعتماد مشتریان می باشد

به منظور انتقال مسائل مطرح شده توسط مدیر عامل در ویدئو کنفرانس اخیر ، جلسه ای با حضور روسای شعب و دوایر مدیریت در محل سالن کنفرانس مدیریت استان برگزار شد
در این جلسه که با حضور مدیر ، معاون مدیر شعب ، روسای شعب و دوایر مدیریت برگزار شد ، صید محمد نصرالهی - مدیر شعب استان ایلام - در سخنانی به صحبت های اخیر مدیر عامل بانک مسکن در خصوص وضعیت جدید نظام بانکی اشاره و بر لزوم همکاری و تلاش کارکنان در جهت رسیدن به اهداف تاکید کرد.
وی به تغییرات حاصل شده در عرصه خدمات بانکی و کاهش نرخ سود و تسهیلات  اشاره و خواستار تلاش بیشتر همکاران و معرفی خدمات خاص بانک مسکن شد.
نصرالهی شرایط جدید بوجود آمده در عرصه بانکداری را یک فرصت بسیار مناسب برای همکاران بانک مسکن دانست و تصریح کرد: کاهش داوطلبانه نرخ سود تسهیلات حساب صندوق های پس انداز مسکن به میزان 2درصد توسط مدیر عامل و اعلام آن در این شرایط ، یک حرکت هوشمندانه و مدبرانه در جهت رضایتمندی مردم ، کسب اعتماد عمومی و رشد و تعالی سازمان بود که همکاران باید از این فرصت طلایی و تشویق مردم به سپرده گذاری در بانک مسکن استفاده نمایند.
مدیر شعب استان ایلام به تحرک جدید در عرصه بانکداری اشاره و حضور قدرتمند در این عرصه را مستلزم دانش، تلاش، مشتری مداری و مشتری محوری دانست.
ایشان سپس به تشریح مزایای حسابهای مختلف بانک مسکن پرداخت و اظهار داشت:  روسای شعب باید با ایجاد انگیزه در بین همکاران شعبه ، تبلغات مناسب،بازار یابی و معرفی حسابهای خاص بانک مسکن نظیر حساب ممتاز زمینه رونق و معرفی این حسابها را برای مردم و مشتریان فراهم سازند.
مدیر شعب استان معرفی حساب ممتاز را بهترین فرصت برای جذب منابع جدید و پاسخ به اعتماد مشتریان در شرایط کنونی دانست و تصریح کرد: در شرایط جدید و با توجه به کاهش نرخ سود در شبکه بانکی ،  اطلاع رسانی مناسب در خصوص شرایط، میزان بهره وری ، پاسخگویی مناسب ومعرفی این حساب برای مشتریان و خصوصا اقشار خاص و متمول جامعه نظیر جامعه پزشکان ، مهندسین و.. می تواند بهترین راهکار برای جذب منابع بیشتری و سهم از بازار گردد.
وی تصریح کرد : مشتریان بدنبال سود بیشتر هستند و به همین خاطر در مقام مقایسه بر می آیند ، لذا حساب ممتاز با توجه به نقاط قوتی که دارد بهترین فرصت برای ایجاد رضایتمندی در مشتری و سود آوری دو طرفه خواهد بود. 
نصرالهی - مدیر شعب استان ایلام- در قسمت دیگری از سخنان خود بر مشارکت تمامی کارکنان در جهت وصول مطالبات تاکید و عنوان کرد: مسئولان شعبه با بررسی منظم و مرتب پروندهای شعبه و برنامه ریزی مناسب می توانند نسبت به کاهش مطالبات معوق و جلوگیری از بروز مشکلات آینده در این خصوص اقدام نمایند.
ایشان اختصاص بخشی از برنامه های روزانه شعب به امر وصول مطالبات وپیگیری مطالبات معوق را یک امر مهم و حساس دانست که موجب بازگشت منابع به بانک می گردد .
مدیر شعب استان هم چنین به فعالیت های بازاریابی توسط اعضاء کمیته بازاریابی اشاره و با تقدیر از عملکرد این کمیته طی سال جاری ، بر استفاده از تمامی ظرفیت ها شعبه و مدیریت جهت بازارسنجی و بازاریابی منابع جدید تاکید نمود.
وی اولویت بندی، برنامه ریزی، طبقه بندی مشاغل و مشتریان، سازمانها ، مراجعه مستمرو پیگیری، دعوت از صنوف و اتحادیه های مختلف، و تبیلغات مناسب را از مهمترین راهکارهای جذب منابع و بازاریابی بر شمرد.
 در پایان این جلسه روسای شعب و دوایر مدیریت به تفکیک توضیحاتی را در خصوص مسائل مختلف حوزه کاری خود عنوان کردند که پاسخ لازم توسط مدیر و معاون مدیر شعب استان ارائه شد
آخرین بروزرسانی 1395/7/4