طرح اقدام ملی مسکن یک فرصت استثایی برای بانک مسکن

طرح اقدام ملی مسکن یک فرصت استثایی برای بانک مسکن

نشست روسای شعب تحت پوشش و روسای دوایر مدیریت به منظور هم اندیشی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بانک

به گزارش روابط عمومی زنجان، سلمان داشاد مدیر شعب استان در همایش روسای شعب تحت پوشش و روسای دوایر مدیریت که به منظور هم اندیشی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های بانک و به صورت پنل برگزار شد، طرح اقدام ملی مسکن را فرصت مناسبی برای بانک عنوان کرد.

مدیر شعب استان تصریح کرد : طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر اجر معنوی که خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه می باشد، از جهات مختلف مایه افتخار و مباهات برای کارکنان بانک مسکن برشمرد.

سلمان داشاد افزود : بر اساس سوابق قبل ما شاهد توانایی بالا و ارزشمند کارکنان گرامی هستیم از جمله در بخش طرح مسکن مهر که بی وقفه و با تمام توان تلاش کردند تا آنجائیکه استان زنجان در پرداخت و فروش اقساطی تسهیلات مسکن مهر با بیش از 50 هزار واحد مسکونی، در زمره اولین استانهای کشور قرار گیرد.

سپس مدیر شعب استان با تجزیه و تحلیل آمار و عملکرد شعب تحت پوشش و تقدیر صمیمانه از تمامی کارکنان، از عملکرد مناسب استان در بخش مختلف در شش ماهه اول سال خبر داد.

در ادامه این نشست سیداکبر سیدهاشمی معاون مدیر شعب استان زنجان گفت : برای شمول آمرزش الهی و قرار گرفتن در سِلک کرامت یافتگان باید شهادت گونه در عرصه خدمت سعی و رفتار نمود و اگر سختی هم باشد باید آنرا تحمل کرد چون موتور محرک انسان است.

معاون مدیر استان اظهار داشت : اگر بخواهیم دلها را بهم بچسبانیم با هیچ میخ و پیچی نمی شود مگر با هنرمندیِ قطعات عشق و هم نوع دوستی، به همین خاطر هست که می گویند؛ زندگی گرمی دلهای بهم پیوسته است. لذا از تمامی همکاران خواست تا همنورد باشند یعنی در تمام پستی ها، بلندیها، فراز و نشیب ها در کنار هم، راه را در نوردند و یک اکوسیستم سازمانی با رنگ الهی را بسازند.

وی امید دادن به همکاران و مشتریان را از معروفات فرهنگی دانست و تبیین کرد که شادی، اندوه بزک کردن نیست. بلکه حل مساله، شادی است در غیر اینصورت، عکس آن صادق است «چو شادی بکاهی، بکاهد روان» و اگر محیط کار به عنوان میعادگاه ملاقات با خداوندمتعال فرض شود آنگاه محیط رنگ الهی به خود می گیرد و فرسودگان بی نشاط، احیا می شوند.

سیدهاشمی در ادامه به تفاوت میان ارزیابی عملکرد و مدیریت عملکرد پرداخت و توضیح داد : در ارزیابی عملکرد به عملکرد و مسوولیتهای شغلی پرداخته می شود ولی در مدیریت عملکرد علاوه بر آن، به عنصری بنام رفتار هم توجه می شود و این پایه جذب منابع و افزایش کارمزد محوری است.

وی در خاتمه، از تلاشهای کلیه همکاران و روسای محترم شعب و دوایر مدیریت که تلاش زاید الوصفی را در جهت ارتقای مدیریت استان انجام می دهند، تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این همایش از روسای موفق در ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال جاری با اعطای هدایا و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

آخرین بروزرسانی 1399/10/15