تازه های اخبار تازه های اخبار

همایش فصلی روسای شعب

برگزاری اولین همایش فصلی روسای شعب و دوایر مدیریت به منظور تبین و انتقال مطالب مطروحه در همایش اخیر مدیران ارشد بانک
ارزیابی عملکرد ابزاری برای ارتقای کیفی خدمات بانکی

به گزارش روابط عمومی استان زنجان سلمان داشاد مدیر شعب استان این مطلب را در اولین همایش فصلی روسای شعب و دوایر مدیریت که به منظور تبین و انتقال مطالب مطروحه در همایش اخیر مدیران ارشد برگزار شد عنوان کرد.

شایان ذکر است که این همایش در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت ویدیوکنفرانس با روسای شعب تحت پوشش برگزار شد.

مدیر شعب استان در ابتدا درگذشت ناگهانی و حزن انگیز مدیر عامل فقید بانک مرحوم ابوالقاسم رحیمی انارکی را که موجب تاسف و اندوه فراوان شد و این که خبر تلخی برای خانواده بزرگ بانک مسکن بود را مجدداً به تمامی کارکنان تسلیت گفته و برای روح بلند آن مرحوم و همچنین تعدادی از همکاران گرامی که در مدت اخیر به رحمت ایزدی پیوستند را از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و همکاران گرامی صبر و شکیبایی مسیلت نمود.

وی در ادامه اهم مطالب مطروحه در اولین همایش توسط مدیران ارشد بانک را به طور کامل تشریح کرد و نسبت به انتقال این موارد برای کارکنان را از روسای شعب خواستار شد.

سلمان داشاد تصریح کرد : شاید ارزیابی عملکرد نوعی هدف برای تحقق شاخص های تعیین شده باشد، ولی اصل هدف را باید در جهت ارتقای کیفی خدمات بانکی برای بهبود فرایندها و عملیات بانکی به منظور خدمت رسانی مطلوب به اقشار مختلف جامعه را در نظر داشت.

مدیر شعب استان در تکمیل این مطلب و در جهت حمایت از دولت با توجه به وضعیت حاکم در جامعه بدلیل وجود ویروس کرونا افزود : اکنون در برخی از کشورها اکثریت خدمات بانکی و یا سایر امورات به صورت الکرونیکی و یا اینترنتی انجام می پذیرد که این خود عاملی برای کاهش بسیاری از معضلات جوامع بشری از جمله ترافیک، سوخت، آلایندها، هزینه انتشار پول و ... می باشد که شایسته است با استفاده از نقطه نظرات کارکنان برای ارتقای خدمات بانکداری الکرونیکی، مشتریان را برای انجام خدمات غیرحضوری تشویق نماییم.

وی کسب رتبه ششم مدیریت شعب استان زنجان در ارزیابی عملکرد سال 1398 و همچنین کسب رتبه دوم در بخش مطالبات را حاصل تلاش مضاعف همکاران ساعی و کار گروهی و تیمی دانست و ضمن تقدیر و تشکر، ادامه این روند را از تمامی کارکنان خواستار شد.

سلمان داشاد با تاکید بیشتر به استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده از طرحهای میثاق و ماده 2 تبصره 35 تا پایان مهلت تعیین شده اضافه کرد : رعایت بهداشت اعتباری، اعتبارسنجی و راهنمایی مشتریان در زمان اعطای تسهیلات از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به حسایست آن باید این موضوع بر اساس دستورالعمل مربوطه به مرحله اجرا گذاشته شود.

مدیر شعب ضمن توصیه کارکنان بر رعایت تکریم ارباب رجوع، آگاهی از نیازها و درخواست های مشتریان و پاسخگویی مناسب و صحیح به مراجعین که از عوامل مهم وفادارسازی مشتریان می باشد، اظهار داشت : تعامل مطلوب با سازمانها، ادارات، شرکتها و مشتریان در جهت جذب منابع و وصول مطالبات به منظور تحقق اهداف عالی بانک بالاخص منابع صفردرصدی نقش سازنده ای را ایفا خواهد نمود.

در ادامه این همایش سیداکبر سیدهاشمی معاون مدیریت شعب استان زنجان تصریح کرد : سال1399 یک سال استثنایی است که هم با کاهش نرخ سود های بانکی و هم با رونق بازار سرمایه و بورس با کوچ منابع مواجه شده ایم و از طرفی هم اقتصاد کشور تحت تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار گرفته است. لذا باید در پسا کرونا در تحقق اهداف سال تلاش مضاعفی را با ابتکار و خلاقیت های لازم داشته باشیم.

وی اضافه کرد : در حال حاضر تحرک بخشی به اقتصاد بخش مسکن، یک ضرورت اجتناب ناپذیراست. چرا که تحرک اقتصادی این بخش، شاخصهای اقتصادی در سطوح کلان و خرد کشور را تحت تاثیر می گذارد که نقش بانک ما در این خصوص، ممتاز است.

آخرین بروزرسانی 1399/3/29